Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Στίς Σέρρες τα εγκαίνια του Κτιρίου Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «ΘΕΜΕΛΙΟ» 22 Μαίου




Μ ένα συγκλονιστικό κείμενο το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας καλεί στα εγκαίνια του Κτιρίου Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «ΘΕΜΕΛΙΟ» στις Σέρρες Ηροδότου 17 την Δευτέρα 22 Μαΐου στις 12 το μεσημέρι.
«Την βιβλιοθήκη θα την βάλω δεξιά… Ταιριάζει. ..Και δίπλα το γραφείο. Ψέματα.. Θα βάλω αριστερά την βιβλιοθήκη και δίπλα την συρταριέρα. Ταιριάζει? Δεν ξέρω...Δεν ξέρω απ αυτά. Πρώτη φορά έχω δικό μου δωμάτιο και δικό μου σπίτι και δικά μου κλειδιά και διεύθυνση.. Πρώτη φορά έχω
δική μου διεύθυνση. Ηροδότου 17.
Πού μένεις; Παλιά έλεγα ΚΑΑΜΕΑ, στο ίδρυμα. Ντρεπόμουν παλιά. Λίγο ντρεπόμουν.
Ηροδότου 17 μένω. Έχω διαμέρισμα. Δικό μου Καινούριο!Σπίτι έχω!
Μ ακούς ; Το σπίτι μου!
Θα βάλω και λίγα λουλούδια στο μπαλκόνι.. Θα΄ρθεις;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου